Skip to content

Magda peče

Blog nadšené cukrářky a pekařky

Nikdy jsem nepochopila to všeobecné nadšení nanukem Míša. Nechutnal mi jako dítěti, nechutná mi ani teď (experimentálně ověřeno). Přesto jsem se ale na Radkovo přání pustila do dezertu, který se touto zmrzlinou inspiruje. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že tahle forma Míši je nejen jedlá, ale přímo výborná. Řezy jsou sice celkem výživné, ale úžasně osvěžující, takže se do současného počasí výborně hodí.

Korpus

5 vajec

5 lžic cukru

2 lžíce oleje

5 lžic polohubé mouky

1 lžička prášku do pečiva

2 lžíce kakaa

1. Žloutky utřete s cukrem do pěny.

2. Za stálého míchání pomalu přidávejte olej. Poté vmíchejte mouku s kakaem a práškem do pečiva.

3. Z bílků vyšlehejte sníh a lehce ho vmíchejte do těsta.

4. Těsto rozetřete na pekáč vyložený pečícím papírem a pečte při 200° asi 10 minut.

Tvarohový krém

500g tvarohu (raději v papírovém obalu než ve vaničce)

250g změklého másla

150g moučkového cukru

1. Máslo smíchejte s cukrem.

2. Postupně zašlehejte tvaroh.

Čokoládová poleva

100g hořké čokolády

asi 80g másla

několik lžic mléka

1. Čokoládu s máslem rozpusťte ve vodní lázni nebo mikrovlnné troubě.

2. Rozřeďte troškou mléka.

Dejte to dohromady

1. Na vychlazený korpus rozetřete tvarohový krém.

2. Polijte čokoládovou polevou a uhlaďte.

3. Před podáváním nechte vychladit v ledničce.

Tagy:, ,

