Skip to content

Magda peče

Blog nadšené cukrářky a pekařky

Mám ráda, když jídlo zmizí ze stolu rychle. Ten nepoměr mezi dobou přípravy a dobou konzumace mě vůbec netrápí – vaření/pečení mě baví samo o sobě a když pak vidím, že se všechno sní ještě čerstvé, v té nejlepší kondici, udělá mi to jedině radost. A přesně tohle se stalo v pátek, kdy jsem partě věčně hladových vedoucích našeho skautského oddílu předložila čokoládové muffiny. Jejich příprava je jednoduchá, časově nenáročná a přesto chutnají tak dobře, že po nich za chvíli není ani památky.

Čokoládové muffiny (recept podle Go dine)

na 12 kousků

250g hladké mouky (část můžete nahradit celozrnnou)

2 lžičky prášku do pečiva

1/2 lžičky sody

2 lžíce kakaa

175g cukru

150g hořké čokolády nakrájené na malé kousky

250ml mléka

90ml oleje

1 vejce

1. Ve velké míse smíchejte mouku s práškem do pečiva, sodou a kakaem. Pak přidejte cukr a čokoládu a zamíchejte.

2. Smíchejte mléko s olejem a vejcem.

3. Tekuté suroviny nalijte k sypkým a dobře promíchejte.

4. Papírové košíčky na muffiny plňte asi 1cm pod okraj a pečte při 170° asi 25 minut.

Tagy:,

